چطور در بازار دوربین مداربسته موفق باشیم؟

در صورتی که در حال حاضر در زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته فعال هستید، این مطلب به شما کمک می کند تا موفق تر در این بازار عمل کنید.

دوربین-مداربسته-بازار,,فعالیت در بازار دوربین مداربسته

بازار دوربین مداربسته بازار بزرگی است که تا 3 سال قبل یک بازار در حال رشد به شمار می رفت اما امروزه دوران رشد خود را پشت سرگذاشته و با ثبات تر شده است. البته سیل افراد تازه وارد به این بازار هنوز متوقف نشده و این موضوع رقابت را برای بسیاری از فعالان سخت کرده است. در این مطلب می خواهیم در رابطه با نحوه کار دقیق در بازار دوربین مداربسته بیشتر صحبت کنیم.


رقابت بیشتر یعنی شرایط سخت تر

زمانی که در هر بازاری رقابت افزایش می یابد، به خودی خود عده ای از افراد فعال در این بازار کسب و کار خود را افزایش می دهند. تمرکز شما باید بر روی عملکری موثرتر باشد تا بتوانید کسب و کار خود را در دوره سخت بازار حفظ کنید. موثر عمل کردن اصول کلی خاصی دارد که در این مطلب در مورد چند روش آن صحبت می کنیم:


1 - دایره تخصصی کار خود را مشخص کنید

یکی از اصول کلی فعالیت در هر کسب و کاری، اجرای تخصصی آن است. سعی کنید بازه فعالیت و محصولات خود را مشخص کنید و خارج از این بازه فعالیت نکنید. این یعنی مثلا مشخص کنید که تنها می خواهید در زمینه فروش محصول یا نصب آن فعالیت کنید. یا فقط بر روی دو برند مشخص از دوربین مداربسته کار می کنید. پریدن از شاخه ای به شاخه دیگر تمرکز شما را بر روی هدف اصلی از بین می برد و باعث می شود در نهایت منفعت پایینی از همه آنها به دست آورید. سعی کنید در بخش هایی فعالیت کنید که اطلاعات خوبی از آنها دارید و با مشکل کمتری در آن روبه رو هستید.


2 - گستره کار خود را افزایش دهید

نخصصی کار کردن به معنای کوچک بین بودن نیست. سعی کنید زمینه های تخصصی نزدیک اما متفاوتی در بازار داشته باشید. مثلا در کنار دوربین مداربسته بر روی دستگاه های دزدگیر، سیستم اعلام حریق و فعالیت های نزدیک دیگر هم کار کنید. زمینه های جدید را پیدا کرده و آنها را به صورت تخصصی یاد بگیرید تا بتوانید بیشتر و موثرتر پروژه بگیرید. در بسیاری از پروژه های امنیتی نیاز به انجام همزمان چند خدمات وجود دارد. سعی کنید مواردی را انتخاب کنید که به هم نزدیک و مرتبط باشند تا بتوانید برای یک مشتری چندین بار کار کنید.


3 - بیشتر تلاش کنید

طبیعتا در شرایط سخت بازار اولین گروهی که حذف می شوند افراد کم توان هستند. پس باید بیشتر کار کنید. بازارهای مدرن دیگر مبتنی بر حضور در مغازه نیستند. شما نمی توانید تنها با نشستن در مغازه و دفتر خود مشتری جدید به دست آورید. سعی کنید از تمام وقت های اضافه برای انجام فعالیت های تبلیغاتی، آموزشی و تحقیق بازار استفاده کنید.


4 - تبلیغات چندگانه داشته باشید

سعی کنید تبلیغات را در یک زمینه محدود نکنید. روشهای تبلیغات هم بازه زمانی و دوره تاثیر خاص خود را دارند. برخی روش ها فصلی هستند و برخی پر هزینه. برای گرفتن بیشترین نتیجه باید سعی کنید از روش های مختلف تبلیغاتی بهره ببرید.


5 - به بازارهای جدیدتر فکر کنید

در طول فعالیت در زمینه دوربین مداربسته همیشه به بازارهای جدید هم فکر کنید. قرار نیست شما تمام عمر خود را در یک بازار فعالیت کنید. بازارهای جذاب و پرسود هر روز در حال ایجاد شدن هستند و افرادی در این بازارها برنده اند که سریع تر وارد آنها شده اند. در کنار فعالیت در زمینه دوربین مداربسته به بازارهای جدید دیگر مثل توریسم، ای تی، پوشاک و ... هم فکر کنید. با دیدن هر کسب و کار به شرایط و سود آن فکر کنید. شاید یکی از همین کسب و کارها آینده خوبی برای شما ایجاد کند.


Written by www.tticctv.com

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (2)
  • آریا اسکندری:

    خیلی ممنون مفید بود.

    ثبت شده در 1396/04/19
  • جواد:

    خیلی عالی بود ممنونم بابت مطالبتون

    ثبت شده در 1396/10/28
 
نظر خود را ثبت کنید