فروش دوربین مداربسته داهوآ (Dahua)

شرکت داهوآ یک شرکت چینی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته جهان است. در این مطلب با این شرکت و محصولات آن بیشتر آشنا خواهید شد.

دوربین-مداربسته-داهوآ,,
شرکت داهوآ (Dahua Technology) یک شرکت چینی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی دنیا است. این شرکت کار خود را در سال 2001 در شهر هانگ زو آغاز کرد و از با رشدی باور نکردنی در فروش محصولات مداربسته در سال 2014 به رتبه پنجم از پرفروش ترین تولید کنندگان محصولات حفاظتی دنیا رسید.

تحقیق و توسعه داهوآ

یکی از دلایل شهرت این شرکت سرمایه گذاری 10% از درامد سالانه خود در بخش تحقیق توسعه و داشتن 2000 نفر پرسنل فعال در بخش تحقیق و توسعه است. این شرکت را با دارا بودن چندین جایزه کشوری و بین المللی یکی از فعال ترین شرکت ها در پیشرفت تکنولوژی های وابسته به سیستم های مداربسته است.


طیف محصولات داهوآ

طیف محصولات داهوآ به صورت تخصصی شامل تجهیزات مداربسته می شود. این تجهیزات با سه تکنولوژی آنالوگ، شبکه و HDCVI تولید می شوند:


سهم بازار

سهم دقیق بازار این شرکت در تجهیازت مداربسته مشخص نیست اما درآمد شرکت دآهوا در سال 2013 از محل فروش تجهیزات مداربسته مبلغی بالغ بر 882میلیون دلار بود. این شرکت دارای 442 نمایندگی فعال فروش در سراسر جهان است.


سطح قیمت محصولات داهوآ

دلیل اصلی فروش گسترده محصولات شرکت داهوآ قیمت مناسب این محصولات نسبت به دیگر برندهای معتبر موجود در بازار در مقایسه با کیفیت محصولات است. قیمت این محصولات در سطحی است که امکان رقابت داهوآ با برندهای متفرقه بازار را نیز فراهم می کند.


دریافت لیست قیمت یا نمایندگی فروش داهوآ

در صورتی که نیاز به نصب دوربین های مداربسته دارید از طریق تماس با شماره های شرکت در رابطه با دریافت لیست قیمت یا پیش فاکتور برای محصولات اقدام کنید.


در صورتی که به فروش محصولات داهوآ علاقه مندید میتوانید از دو طریق اقدام کنید:


دریافت الکترونیکی

برای دریافت لیست قیمت محصولات ما کافیست اطلاعات زیر را به ادرس ایمیل techno.tasvir.iran@gmail.com ارسال کنید.

  • نام و نام خانوادگی:
  • شماره تلفن همراه و ثابت:
  • آدرس دقیق:
  • موقعیت فعالیت جغرافیایی:
  • آدرس ایمیل رسمی:
  • آدرس وبسایت:
  • زمینه فعالیت فعلی: (شامل: نصب، پخش و فروش، تعمیرات و یا زمینه های فعالیت دیگر)

دریافت تلفنی

همچنین میتوانید از طریق تماس مستقیم با کارشناسان فروش شرکت و ارائه اطلاعات اقدام به دریافت لیست قیمت محصولات مداربسته شرکت داهوآ کنید.



مطالب مرتبط

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (4)
  • علیرضا اسماعیل زایی:

    سلام مهندس جان وقتتون بخیر .مطالب اموزشی سایتتون رو خوندم خیلی عالی و کارآمده و سوالم اینه که میتونم مطالب سایتتون اون مقالاتتون رو کپی برداری کنم؟؟

    ثبت شده در 1394/06/22
  • محسن زارعی:

    لیست کامل مشخصات دوربین وقیمتهای فروش اعم از آنالوگ ودیجیتال میفرسین

    ثبت شده در 1394/09/15
  • حسن توکلی :

    چندساله که ازبرنده داهوا تونصبامون استفاده میکنیم نه تنها مشتری کاملا راضیه بلکه خودمون از کارمون لذت میبریم

    ثبت شده در 1394/09/22
  • علی:

    سلام خسته نباشی لیست قیمت محصولات داهوا میفرستی

    ثبت شده در 1394/10/22
 
نظر خود را ثبت کنید