مقایسه دوربین آنالوگ و شبکه

در این مطلب به صورت ساده و اولیه به بیان تفاوت های سیستم مداربسته انالوگ و سیستم شبکه خواهیم پرداخت

تفاوت_دوربین_مداربسته_انالوگ_شبکه,دوربین مداربسته آنالوگ,دوربین مداربسته شبکه,تفاوت دوربین مداربسته انالوگ و شبکه
(مقاله تخصصی با موضوع تفاوت سیستم انالوگ و شبکه)

دوربین های مداربسته انالوگ و شبکه دارای تفاوت های ریشه ای هستند. این به این معناست که تمامی تجهیزات مورد استفاده در این دو سیستم با هم متفاوت است. پس انتخاب درست این سیستم ها در ابتدا بسیار ضروری است چرا که در صورت نیاز به تغییر سیستم شما مجبور خواهید بود تمام تجهیزات نصب شده موجود را از رده خارج کنید.


  • سیستم مداربسته آنالوگ: نسل قدیمی از دوربین های مداربسته است که به علت سادگی و کم هزینه بودن همچنان بسیار محبوب می باشد. بیشتر سیستم های مداربسته نصب شده در مکانهای کوچک از این نوع هستند. دوربین های مداربسته انالوگ عموما دارای کیفیت تصویر ضعیفی هستند و برای کاربری های بسیار اولیه مناسب هستند.

این لینک شامل یک عکس نمونه از تصویر یک دوربین مدار بسته انالوگ با بالاترین کیفیت قابل دسترسی (700تیوی لاین) است.
  • سیستم مداربسته شبکه: نسل جدید از دوربین های مداربسته است. این سیستم رفته رفته در حال جایگزین شدن به جای سیستم مداربسته انالوگ است. دوربین های مداربسته شبکه از کیفیت و قابلیت های به مراتب بالاتری نسبت به سیستم انالوگ برخوردارند.
این لینک شامل یک عکس نمونه از تصویر یک دوربین مداربسته شبکه با کیفیت متوسط (3مگا پیکسل) است.

کدام را انتخاب کنم؟

انتخاب بین سیستم انالوگ و شبکه عملا بحث محدودیت های مالی است. در صورتی که امکان پرداخت هزینه های سیستم شبکه را داشتید حتما از این سیستم استفاده کنید اما اگر این هزینه ها برای شما زیاد بود و نیاز به یک سیستم ساده و اولیه داشتید دوربین های انالوگ را انتخاب کنید.



بازگشت به مطلب نصب دوربین مداربسته

Written by www.tticctv.com

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید