Preset چیست؟

دوربین های گردان دارای قابلیت های خاصی نسبت به دوربین های ثابت هستند. یکی از این قابلیت های، قابلیت تعریف تعداد مشخصی Preset برای دوربین است. در این مطلب بیشتر با این قابلیت دوربین های گردان اشنا خواهیم شد.

پریست_دوربین_گردان,دوربین مداربسته گردان,تصویر پنل تنظیم دوربین گردان
دوربین های گردان دارای قابلیت های خاصی نسبت به دوربین های ثابت هستند. یکی از این قابلیت های، قابلیت تعریف تعداد مشخصی Preset برای دوربین است.

این Presetها در واقع مکان هایی زاویه ای برای دوربین هستند که محلی خاص از دید دوربین را مشخص می کنند. شما می توانید از طریق تعریف Preset برای دوربین و مشخص کردن زمان ایست در هر Preset یک برنامه نظارتی برای دوربین مشخص کنید.


برای مثال Preset اول را بر روی درب ورودی تعریف کرده و Preset دوم نیز محوطه پشتی را نشان میدهد. برای هر یک از Preset ها زمان 5 ثانیه ایست را ثبت می کنید و به این ترتیب دوربین 5 ثانیه درب ورودی و 5 ثانیه محوطه پشتی را نشان می دهد.


دوربین های گردان معمولا قابلیت تعریف تعداد مشخصی از Preset را دارند که البته این تعداد معمولا خیلی بیشتر از سطح نیاز کاربر است.



مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (1)
  • hoseyn:

    سلام مهندس جان وقت بخیر اگه بشه لطف کنید تنظیمات prese tقسمت ptz hik vision روبا یه نمونه تنظیمات یا با یه توضیح کوتاه مفید برای من ارسال کنید

    ثبت شده در 1395/04/06
 
نظر خود را ثبت کنید