تفاوت هایلوک و هایک ویژن (مشخصات و قیمت)

هایک ویژن و هایلوک از برندهای مطرح چینی هستند که در سرتاسر جهان شناخته شده اند. سهم زیادی از مشتریان دوربین مداربسته به این دو برند اختصاص دارد. آیا تفاوت هایلوک و هایک ویژن آنها را رقیب یکدیگر می کند. در این مقاله این دو برند از نظر مشخصات فنی و قیمت با یکدیگر مقایسه می شوند.

hilook_hikvision,,

انتخاب بهترین و مناسب ترین دوربین مداربسته به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این فاکتورها برند دوربین مداربسته است. برندهای شناخته شده در تلاش هستند تا با عرضه امکانات و تکنولوژی های پیشرفته، گوی سبقت را از یکدیگر بربایند. به همین دلیل شناخت شما هنگام خرید از این برندها و امکاناتی که عرضه می کنند، بسیار مهم و تعیین کننده است. به عنوان مثال دو برند هایلوک و هایک ویژن دو نام آشنا و معتبر در این صنعت هستند. آشنایی با تفاوت هایلوک و هایک ویژن و قابلیت هایی که هر کدام دارند، می تواند به شما در انتخاب یک سیستم مداربسته مناسب کمک کند. باتوجه به اینکه برند هایلوک زیر مجموعه هایک ویژن محسوب می شود، دارای شباهت های زیادی نیز هستند.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت هایلوک و هایک ویژن بپردازیم. اگر شما نیز مایل هستید اطلاعات مفیدی در این رابطه کسب کنید، در ادامه همراه ما باشید. در انتها می توانید برند مورد نظر خود را از بین این دو نام معتبر، با اطمینان بیشتری خریداری کنید.


ویژگی های مشترک هایلوک و هایک ویژن


برند هایلوک و هایک ویژن هر دو توسط یک کمپانی تولید و روانه بازار می شوند. این شرکت معتبر، با تولید دوربین های باکیفیت و امکانات متنوع تحت این دو نام، نیاز تمام کاربران سیستم های نظارتی را برطرف می کند. تمام قطعات به کار رفته در این دو برند، مرغوب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این کمپانی دوربین های مداربسته متنوعی را مانند دام، بولت، اسپید دام و... تولید می کند. بنابراین به شما حق انتخاب زیادی می دهد که می توانید با توجه به نیاز کاربری خود هر کدام را مایل بودید انتخاب کنید. این محصولات به صورت آنالوگ و IP تولید و عرضه می شوند. دستگاه های ضبط DVR و NVR که توسط این دو برند تولید می شود نیز از هر دو تکنولوژی پشتیبانی می کنند.


|alt=تفاوت برند هایلوک و هایک ویژن.jpg,|تفاوت برند هایلوک و هایک ویژن.jpg

تفاوت هایلوک و هایک ویژن


با این که این دو محصول توسط یک شرکت تولید می شوند، اما تفاوت هایی نیز دارند. درحقیقت سازنده برند هایک ویژن با معرفی هایلوک به بازار، قصد داشته است تا دوربین مداربسته با کیفیت بالا، اما قیمت مناسب را نیز در اختیار کاربران قرار دهد. می شود گفت هایلوک، دوربین های مداربسته هایک ویژن با آپشن های محدودتر اما با همان کیفیت است. یک تفاوت هایلوک و هایک ویژن در کیفیت تصویر است. دوربین مداربسته هایک ویژن با وضوح تصویر 5،6،8،12 تولید می شود. اما برند هایلوک تنها در برخی از مدل های دوربین IP دارای کیفیت تصویر تا 5 مگاپیکسل است. دستگاه های ضبط تصویر هایک ویژن تا 32 کانال را نیز پشتیبانی می کنند. بنابراین اگر قصد خرید دوربین مداربسته برای پروژه های بزرگ را دارید این برند گزینه مناسبی است.

هایک ویژن در کنار تولید دوربین های مداربسته تجهیزات جانبی مانند کابل، هارددیسک و ... نیز تولید می کند. اما برند هایلوک در این زمینه تولیدات متنوع و کاملی ندارد. یک تفاوت دیگر هایلوک و هایک ویژن در دارا بودن قابلیت های هوشمند است. تولیدات هایک ویژن از ویژگی های هوشمند بیشتری برخوردار است. به همین دلیل اکثر افراد برای پروژه های کوچک و یا مکان هایی که از حساسیت بالا برخوردار نیست از هایلوک استفاده می کنند. آخرین تفاوت هایلوک و هایک ویژن این است که دستگاه ضبط هایلوک معمولا تا یک کانال صدا را پشتیبانی می کند. در مقابل تولیدات هایک ویژن تا 4 کانال صدا را نیز می تواند ساپورت کند.


تفاوت قیمت هایلوک و هایک ویژن


شاید بتوان گفت مهمترین تفاوت هایلوک و هایک ویژن در قیمت این دو برند است. هایلوک به دلیل امکانات و قابلیت های محدودتر، قیمت پایین تری نیز دارد. البته این امکانات محدود و قیمت پایین هدف اصلی کمپانی تولیدکننده آن است. به همین دلیل این گزینه مناسب افرادی است که قصد دارند سیستم نظارتی تهیه کنند و بودجه زیادی را درنظر نگرفته اند. یا برای پروژه های کوچکی که حساس نیستند تصمیم به خرید دوربین مداربسته گرفته اند. البته این به آن معنا نیست که هایلوک از کیفیت لازم برخوردار نیست. همانطور که قبلا هم ذکر شد این برند از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار است و می تواند نیاز کاربری شما را به خوبی برطرف کند. پس اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته باکیفیت با هزینه مناسب هستید، هایلوک برند مناسب شما است.


|alt=hilook vs hikvision.jpg,|hilook vs hikvision.jpg

هایلوک؛ جوانه ای از برند هایک ویژن


هایک ویژن یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده سیستم های نظارتی است. این کمپانی مطرح برند هایلوک را نیز به بازار روانه کرده است. با توجه به کمپانی تولیدکننده یکسان، هایلوک و هایک ویژن دارای شباهت های زیادی هستند. تفاوت هایلوک و هایک ویژن را می توان در مواردی مانند قیمت و قابلیت های هوشمند مشاهده کرد. هزینه خرید هایلوک به دلیل داشتن امکانات کمتر پایین تر است. اما این امکانات محدود و هزینه پایین به معنای کیفیت نامرغوب نیست. هر دو برند انواع مدل های دوربین مداربسته مانند بولت، دام، اسپید دام و... را تولید می کنند و شما در این زمینه با محدودیت مواجه نخواهید بود. همچنین دستگاه های ضبط تصاویر نیز از هر دو تکنولوژی تحت شبکه و آنالوگ پشتیبانی می کنند.

هایلوک برندی معتبر از خوانده هایک ویژن است که قصد دارد تا نیاز افرادی که بودجه زیادی در نظر ندارند برآورده کند. همچنین برای تجهیز پروژه های کوچک نیز گزینه ای مقرون به صرفه و کارآمد است.

اگر قصد خرید سیستم مداربسته باکیفیت و با قیمت مناسب را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید. تارتن دژ آریانا با داشتن ده سال سابقه درخشان در زمینه فروش سیستم های نظارتی، به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می توانید از طریق شماره 02188500020 با کارشناسان مجرب ما به رایگان مشورت کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.



مطالب پیشنهادی:




Written by www.tticctv.com

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید