فرستنده های رادیویی بیسیم برای دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته بیسیم تکنولوژی های متفاوتی دارند. از آنجایی که دوربین های مداربسته انالوگ در حال حاضر نوع رایجتر از دوربین های مداربسته هستند در این مطلب کمی در رابطه با سیستم های بیسیم یا ویرلس آنالوگ صحبت خواهیم کرد.

گیرنده-فرستنده-دوربین-مداربسته,گیرنده و فرستنده دوربین مداربسته,دوربین مداربسته بی سیم,دوربنی مداربسته وایرلس,گیرنده و فرستنده دوربین مداربسته
دوربین های مداربسته بیسیم تکنولوژی های متفاوتی دارند. از آنجایی که دوربین های مداربسته انالوگ در حال حاضر نوع رایجتر از دوربین های مدار بسته هستند در این مطلب کمی در رابطه با سیستم های بیسیم یا ویرلس آنالوگ صحبت خواهیم کرد.

فرستنده های رادیویی انالوگ چطور کار می کنند؟

این دستگاه ها متشکل از یک فرستنده و یک گیرنده رادیویی است. هر یک از این دستگاه ها به تغذیه نیاز خواهند داشت. در طرف فرستنده شما دوربین را متصل کرده و سیگنال ها را ارسال میکنید. در طرف گیرنده شما دستگاه DVR را به گیرنده متصل کرده کنید و سیگنال های دریافت شده به آن انتقال می یابد.

قدرت و برد دستگاه های فرستنده-گیرنده رادیویی با توجه به میزان توان آنها مشخص می شود. هرچه توان دستگاه بیسیم بیشتر باشد برد آن بیشتر خواهد بود. معمولا این دستگاه ها برای دوربین مداربسته 1 تا 2 وات توان دارند.

مزایای استفاده از این دستگاه ها در چیست؟

فرستنده های رادیویی ثبات خیلی بیشتری نسبت به فرستنده های داخلی دوربین های انالوگ دارند. گرچه شاید هزینه استفاده آنها کمی بیشتر شود.


گذشته از این شما میتوانید فرستنده را برای هر نوع از دوربین انالوگ استفاده کنید و محدودیتی در انتخاب دوربین های مداربسته نخواهید داشت.

معایب استفاده از این دستگاه در چیست؟

به طور کلی فرستنده های انالوگ دارای حساسیت زیادی در مقابل نویزهای الکترومغناطیسی هستند. این بزرگترین نقطه ضعف انواع فرستنده های آنالوگ است. همچنین در زمان نصب باید به موانع موجود در مسیر نیز توجه کنید. هر نوع مانع فیزیکی مانند دیوار میتواند برد ارسال اطلاعات دوربین ها را به شدت کاهش دهد.


مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (4)
  • ali:

    سلام قبل از هر چیز بابت این مقاله تان از تون تشکر می کنم اما چند تا سوال داشتم 1- آیا دوربینهای مدار بسته مستقیما به فرستنده متصل می شوند یا به دستگاه DVR 2- تنظیمات فرستنده و گیرنده را اگه میشه توضیح دهید با تشکر

    ثبت شده در 1393/08/02
  • mohammad:

    باسلام،مهندس جان ازاینکه دانش خودت را در اختیار هموطنان خودت قرار میدهی تشکر میکنم،اگر میشه نقشه دوربین ها با فرستنده و گیرنده با DVRرا طراحی و در اختیار بازدیدکنندگان بزارید و آیا هر دوربین یک فرستنده و گیرنده نیاز دارد.باسپاس

    ثبت شده در 1393/09/27
  • حسن:

    با سلام خسته نباشی مهندس بیزحمت قیمت دستگاه فرستنده رادیویی را برام بفرستین من چنتا پروژه گرفتم اونم فقط هایک ویژن میخوان با تشکر فراوان

    ثبت شده در 1394/11/24
  • عیسی زاده:

    سلام مهندس من با 2دوربین یک میکروفون ویک دی وی آر ویک هارد می خوام از یک جایگاه مراسمی تصویر برداری نمایم وخروجی تصویرروی پرده ویدیو پروژکتور ولب تاب مشاهده کنم آیا امکانش هست ؟چطور؟ مرا راهنمایی کنید با سپاس فراوان درود برشما

    ثبت شده در 1395/10/20
 
نظر خود را ثبت کنید