فروش عمده دوربین مداربسته

یکی از اصلی ترین خدمات ما فروش و پخش تجهیزات مداربسته در سراسر ایران است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این رابطه این مطلب را بخوانید.

فروش-دوربین-مداربسته,فروش همکار دوربین مداربسته,فروش عمده دوربین مداربسته,فروش  عمده و همکار دوربین مداربسته
فروش دوربین مدار بسته به صورت عمده به همکاران یکی از خدمات ماست. سعی ما براین است تا در کنار دادن بالاترین سطح خدمات به مشتریان تجهیزات را با مناسب ترین قیمت در اختیار آنها قرار دهیم.

دریافت لیست قیمت و نمایندگی

شرکت تارتن دژ با توجه به تلاش برای همایت از نمایندگان خود، لیست قیمت خود را در وبسایت شرکت در دسترس مشتریان نمی گذارد. برای دریافت لیست قیمت محصولات ما به این صفحه مراجعه کرده و اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید.

پس از ارسال اطلاعات و بررسی آنها لیست قیمت محصولات برای شما ارسال خواهد شد.


خدمات ما به مشتریانمان

  • ارائه تجهیزات با لیست همکار
  • تضمین دریافت انحصاری محصولات در صورت دریافت نمایندگی
  • ارائه دوره های اموزشی رایگان برای نیروهای بخش اجرا یا فروش
  • ارائه خدمات تلفنی رایگان در صورت داشتن سوالات فنی
  • ارائه مشاوره رایگان برای اجرای پروژه های بزرگ و پیچیده
  • اعزام کارشناس و مشاور در صورت نیاز در طول اجرای پروژه های بزرگ


مطالب مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (5)
  • papkiadeh:

    بابت اطلاع رسانی خوب سایت و خدماتتون ممنونم!

    ثبت شده در 1393/11/30
  • سبحان دهقانی:

    سلام جناب مهندس جسارتاً یک راهنمایی نیاز دارم. برای اجرای پروژه CCTV در محیط صنعتی نیازمند یک مانیتور 22 اینچ با کارکرد 7 روز و 24 ساعت می باشیم . آیا برند یا مدل خاصی که قیمت مناسبی داشته باشد معرفی می نمایید ؟ باتشکر 0913******

    ثبت شده در 1394/03/20
  • مهدی:

    با عرض سلام و ادب در محیط خارج از شهر در محوطه باغ که برق خورشیدی دارد و در شب تقریبا کاملا تاریک اسست یک سلوشن مناسب به همراه قیمت از دوربینها ی hd یا ip میخواستم به شرح زیر: از یک ارتفاع حدود 4 متری بعنوان پایه اصلی روی دیوار نقاط زیر را میخواهم تحت پوشش قرار دهم -الف )طرف شمال روبروی درب ورودی به فاصله حدود 20 متر تا درب ب ) طرف جنوب حدود 20 متر برای پوشش شقف استخر ج) طرف جنوب محوطه داخل استخر ابعاد 16 در 24 متر (پیشنهاد pinhole( د) طرف شرق حدود 100 متر داخل باغ از این پایه تا نصب nvr یا dvr حدود 30 متر فاصله کابلی یا داکتی هستش و ترجیحا سوئیچ یا poe را کنار nvr یا dvr میذارم احتمالا در آینده برای اطراف باغ گسترش پوشش را که در قسمت شرق میباشد داشته باشم(قسمت د عمق 80 متر) با تجارب شما ایا سیستم hd یا ip را پیشنهاد میفرمائید. ابا سیستم وایر لس را پیشنهاد میفرمائید؟ ایا با وایفا چطور؟ برای انتقال تصاویر nvr یا dvrبه مرکز شهر با سیم کارت (مودم سیمکارتی) چه پیشنهادی دارید؟(در محل خط ثابت نیستش اما موبایل انتن دارد.) با تشکر از پاسختان لطفا برای هرقسمت دوربین مناسب به همراه مشخصات کلمل و قیمت و نحوه شفارش یرای شهرستان محیت فرمائبد

    ثبت شده در 1394/05/23
  • ali reza:

    مطالب ذکر شده و برند هایک فوق العاده هست. و ای کاش این برند تبلیغات سمعی بصری بیشتری داشت.

    ثبت شده در 1394/12/02
  • هادی:

    مطالب عالی ممنون

    ثبت شده در 1395/05/25
 
نظر خود را ثبت کنید