Exview CCD چیست؟

شاید شما هم در کاتالوگ دوربین های با واژه Exview CCD بخورد کرده باشید. این CCDها دارای چند نسل از تکنولوژی متفاوت نیز هستند. در این مطلب اطلاعاتی را در رابطه با این چیپ تصویر به دست خواهید اورد.

Exview_CCD,چیپ تصویر دوربین مداربسته,CCD سری EXview از Sony
شاید شما هم در کاتالوگ دوربین های با واژه Exview CCD بخورد کرده باشید. این CCDها دارای چند نسل از تکنولوژی متفاوت نیز هستند.
مزیت اصلی این CCD در حساسیت بالای انها در نور مادون قرمز است. به صورت کلی این CCDها تنها در دوربین های دارای دید در شب IR مورد استفاده قرار می گیرند. در یک مقایسه ساده CCD Exview حساسیتی حدودا چهاربرابر بهتر را در بازه مادون قرمز (800 تا 900نانومتر) به شما می دهد. این به این معناست که این CCD نویز بسیار کمتری را در طول روشن بودن چراغهای مادون قرمز در تصویر خواهد داشت و از این ظریق برد دید در شب دوربین نیز بهبود خواهد یافت.

توجه داشته باشید که نوع CCD تفاوتی را در رزولوشن تصویر شما ایجاد نخواهد کرد و برای مثال روزولوشن 420TVL در CCD عادی و نوع Exview CCD آن جزئیات یکسانی را به شما میدهد و CCD دوم تنها نویز کمتری را در تصویر نور کم دارد.



مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (1)
  • محمد:

    باسلام وعرض خسته نباشید مطالب زیادی را از سایتتان یادگرفتم

    ثبت شده در 1393/11/30
 
نظر خود را ثبت کنید