معرفی دوربین مداربسته یونی ویو (uniview)

یونی ویو (uniview) یک شرکت چینی و فعال در زمینه تولید دوربین های مداربسته است که از سال 2006 فعالیت خود را در این زمینه اغاز کرده است. در این مطلب با این شرکت بیشتر آشنا خواهید شد.

دوربین-مداربسته-یونی-ویو-UNIview,,دوربین مداربسته مداربسته یونی ویو uniview
یونی ویو یکی از شرکت های معتبر تولید کننده دوربین مداربسته تحت شبکه است که کار خود را از سال 2006 در کشور چین آغاز کرده و به سرعت در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی پیشرفت کرده به طوری که در سال 2014 به عنوان سومین تولید کننده بزرگ دوربین مدار بسته در سراسر چین شناخته شده است. این شرکت در سال 2013 با رشدی باورنکردنی در فروش، حجم فروش خود را 83% نسبت به سال قبل افزایش داد و به حجم فروشی 1.58 میلیارد دلاری در این سال رسید.

این شرکت 15% از درآمد سالیانه خود را صرف تیم تحقیق و توسعه اش می کند تا از نظر تکنولوژی نیز به یکی از برترین شرکت های عرصه تکنولوژی دوربین های شبکه تبدیل شود. این شرکت در سال 2014 دارای 400 نماینده فروش در سراسر جهان بوده است.

شرکت یونی ویو (uniview) در زمینه دوربین مداربسته چقدر معتبر است؟

تمرکز اصلی این شرکت در زمینه تولید دوربین های مداربسته شبکه است و میتوان آن را یکی از سردمداران تکنولوژی این دوربین ها در جهان دانست. این شرکت در سال 2014 توانست یکی از 30 شرکت برتر در کشور چین باشد و دوربین IPC542E-DH-IN از این شرکت در مسابقات Secutech جایزه بهترین دوربین مداربسته سال 2014 را از آن خود کند.


IPC542E-DH-IN,,دوربین مداربسته IPC542E-DH-IN
دوربین IPC542E-DH-IN برنده بهترین دوربین سال 2014

محصولات شرکت یونی شامل چه تجهیزاتی می شود؟

تخصص اصلی این شرکت در زمینه تولید تجهیزات مداربسته تحت شبکه است. محصولات این شرکت شامل: دوربین مداربسته تحت شبکه، انواع دستگاه NVR، نرم افزارهای پردازش تصویر مرتبط با سیستم های شبکه و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته می باشد.

محصولات شرکت یونی ویو از نظر قیمت در چه سطحی می باشد؟

دلیل اصلی محبوبیت محصولات این شرکت در ایران قیمت بسیار مناسب این محصولات به ویژه در مقایسه با برندهای بزرگ دیگر است. نسبت قیمت به کیفیت بسیار خوب محصولات این شرکت امکان رقابت محصولات شبکه را حتی با محصولات آنالوگ نیز فراهم می کند.


مطالب مرتبط

لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید