دوربین مداربسته کره ای

برای بسیاری از خریداران کشور تولید کننده یک محصول مهمترین عامل شناسایی سطح کیفیت آن محصول است. از آنجایی که در بازار فعلی ایران استفاده از دوربین های مداربسته کره ای با محبوبیت بالایی همراه است در این مطلب به معرفی بزرگترین تولید کنندگان این محصولات در جهان می پردازیم.

پرچم-کره-جنوبی,دوربین مداربسته کره ای,دوربین مداربسته ساخت کره,پرچم کشور کره جنوبی
دوربین مداربسته کره ای
برای بسیاری از مشتریانی که اطلاعات کمی در رابطه با خرید دوربین مداربسته دارند «دوربین مداربسته کره ای» تعریفی از کیفیت سیستم مداربسته را می رساند. در این مطلب سعی میکنیم کمی با روش های بهتر شناسایی برندهای مناسب و تولید کنندگان بزرگ دوربین مداربسته در کره جنوبی آشنا شویم.

آیا تمام دوربین های مداربسته کره ای با کیفیت هستند؟

طبیعتا خیر. به طور حتم تولید یک محصول در کشوری خاص به معنای با کیفیت بودن آن محصول نیست. طبیعتا بازرگانان ایرانی که واردکننده محصولات از کشور کره هستند بیشتر به کیفیت محصول خود اهمیت می دهند ولی با این حال جستجو به دنبال دوربین کره ای با هدف پیدا کردن محصول با کیفیت کار درستی نیست.


اولین نتبجه این موضوع سوء استفاده افراد سودجو از شماست. هر کسی می تواند محصولی را با نام کره ای در بازار بفروشد. توجه داشته باشید که صرف نوشته شدن عبارت "Made in Korea" بر روی دوربین کره ای بودن آن را اثبات نمی کند. طبیعتا صرف پرداخت هزینه گزاف هم با کیفیت بودن دوربین را اثبات نمی کند.


چطور از سوء استفاده افراد سود جو جلوگیری کنیم؟

در صورتی که واقعا به دنبال خرید دوربین مداربسته کره ای هستید در ادامه مطلب تولید کنندگان بزرگ این محصول در جهان را معرفی می کنیم. سعی کنید در صورتی که اطلاعات زیادی در رابطه با محصولات پیدا نمی کنید و یا نام آنها در بین تولید کنندگان بزرگ دوربین مداربسته نیست به راحتی به هر برندی به نام کره ای اعتماد نکنید.


وجود برندهای کره ای نا معتبر در بازار فعلی طوری صورت می گیرد که حتی بسیاری از فعالان در این زمینه هم اطلاع دقیقی از کره بودن محصولات ندارند. بهترین راه شناسایی محصولات کمی تحقیق پیش از خرید انهاست.


برندهای معتبر کره ای

  • سامسونگ تکوین (Samsung Techwin): یکی از بزگترین تولید کننده دوربین مداربسته جهان است که شهرت آن بسیار زیاد است. بیشتر مشتریان دوربین مداربسته با این برند کاملا آشنا هستند.
  • ایدیس (IDIS): یکی از معتبرترین تولید کنندگان دوربین مداربسته که در ایران زیاد شناخته شده نیست. این شرکت نمایندگی خاصی هم در ایران ندارد و محصولات آن خیلی شناخته شده نیست.
  • هیترون (HITRON): هیترون نیز مانند ایدیس برند خیلی شناخته شده ای در ایران نیست. این برند کمی و بیش در ایران فروخته می شود اما اعتبار جهانی آن بسیار زیاد است.
  • سی ان بی (CNB): سی ان بی در بین برندهای شناخته شده در ایران است. به ویژه کسانی که از قدیم در بازار دوربین های مداربسته فعال بودند این برند بسیار شناخته شده است. این برند به صورت بین المللی هم از شهرت خوبی برخوردار است.
  • کومکس (COMMAX): کومکس نامی است که در ایران بیشتر به عنوان تولید کننده آیفون شناخته شده است. (و البته محصولات تقلبی این برند بسیار زیاد هستند) اما این شرکت یکی از تولید کنندگان محصولات مداربسته و حفاظتی نیز میباشد.
  • کوکام (KOCOM): کوکام نیز مانند کومکس برندی است که بیشتر در ایران با آیفون های آن شناخته می شود. دوربین های مداربسته این برند خیلی کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.
  • اچ دی پرو (HDPRO): اچ دی پرو به علت نداشتن نمایندگی مشخص خیلی در ایران شناخته شده نیست و کمتر کسی آن را به عنوان یک برند کره ای می شناسد.
  • سی پرو (C-PRO): سی پرو برندی است که در ایران تا به امروز فروشی نداشته و افراد خیلی کمی با این برند اشنا هستند.
  • وینفورنت (WIN4NET): وین فور نت نیز مانند سی پرو در ایران به هیچ عنوان شناخته شده نیست.

چرا بسیاری از برندهای بزرگ کره ای در ایران شناخته شده نیستند؟

دلیل اصلی این موضوع عدم تمایل بازرگانان به واردات این محصولات و قیمت بسیار بالای آنها در صورت ورود به کشور است به همین دلیل بیشتر فروشندگان و توزیع کنندگان دوربین های مداربسته ترجیح میدهند دوربینی را به صورت بدون نام وارد کرده و با عنوان کره ای بفروشند.


آیا کیفیت تصویر دوربین های مداربسته کره ای بالاتر است؟

کیفیت تصویر یک دوربین مداربسته رابطه ای با تولید کننده آن ندارد. این کیفیت بیشتر به نوع چیپ تصویر مورد استفاده در دوربین مداربسته وابسته است. در صورتی که تولید کننده دوربین معتبر باشد میتوانید اطلاعات اصلی را در کاتالوگ دوربین ببینید و در مورد کیفیت آن تصمیم گیری کنید.


در صورتی که به دنبال دوربینی با کیفیت تصویر و قابلیت دیدن جزئیات زیاد هستید باید از دوربین های مداربسته تحت شبکه استفاده کنید. استفاده از دوربین های آنالوگ حتی در برندهای خیلی معتبر مانند سامسونگ هم تصویری با روزلوشن خیلی محدود به شما خواهد داد.

مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (1)
  • hossien:

    سلام وقتتان بخیر سایت پر محتوایی دارید تو این مقاله از هایویژن نامی نبردید مگر برند معتبری نیست؟

    ثبت شده در 1394/03/30
 
نظر خود را ثبت کنید