دوربین مداربسته داهوآ (Dahua)

شرکت داهوآ یکی از شرکتهای پیشگام و پیشرفته در زمینه تولید سیستم های حفاظت تصویری است. در این مطلب با این شرکت بیشتر اشنا خواهیم شد.

لوگوی_داهوا_Dahua,دوربین مداربسته داهوآ,لوگوی شرکت داهوا
شرکت داهوآ یکی از شرکتهای پیشگام و پیشرفته در زمینه تولید سیستم های حفاظت تصویری است. سبد محصولات این شرکت شامل طیف عظیمی از دوربینهای مدار بسته، تجهیزات ضبط، نمایشگرها و تجهیزات نظارت ترافیک است. داهوآ اولین شرکت در چین بود که دستگاه DVR با کیفیت ضبط Full D1 را در سال 2001 تولید کرد. یکی ویژگیهای داهوآ ساخت یک قسمت تحقیق توسعه بسیار بزرگ است و برای این کار سالیانه 10% از درامد خالص خود را اختصاص میدهد. در حال حاضر داهوا حدود 2000 نیرو در بخش تحقیق و توسعه خود دارد.

داهوا دارای یک شبکه فروش کشوری و جهانی است. جدا از دفتر فروش واقع در چین، داهوا چندین دفتر در آسیا، امریکا، اروپا، اقیانوسیه و افریقا دارد. در راستا تقویت بازارهای فروش داهوا برای تمامی محصولات خود در چین "سه سال گارانتی" ایجاد کرده که نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این شرکت است.


شرکت داهوا دارای 422 ثبت ایده و 22 ثبت اختراع متفاوت است. رشد سریع این شرکت باعث شد در سال 2012 با 60% افزایش فروش نسبت به سال قبل به نهمین تولید کننده بزرگ تجهیزات حفاظتی جهان بدل شود.



مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید