دوربین مداربسته Weather Proof چیست؟

اصطلاح Weather Proof اصطلاحی است که شاید در کاتالوگ دوربین ها مداربسته به آن برخورده باشید. در این مطلب با مفهوم این اصطلاح بیشتر اشنا خواهیم شد.

دوربین_مداربسته_weatherproof,دوربین مداربسته ضدآب,دوربین مداربسته ضد آب IP66
اصطلاح Weatherproof اصطلاحی است که ممکن است در کاتالوگ های دوربین های مداربسته به آن برخورده باشید. این اصطلاح برای جلوگیری از کج فهمی واژه ضد آب به کار می رود. معادل انگلیسی واژه ضدآب waterproof است اما این اصطلاح در مورد تجهیزاتی استفاده می شود که امکان قوطه ور کردن انها در آب وجود دارد.
از انجایی که دوربین های weatherproof دارای استاندارد بدنه IP66 می باشند پس در صورت قوطه ور کردن آنها در آب امکان اسیب دیدن دوربین وجود خواهد داشت از این رو از این اصطلاح برای نشان دادن مقاومت دوربین در مقابل آب استفاده می شود.
استاندارد IP استانداردی است که مشخص می کند بدنه یک وسیله الکتریکی تا چه حدی در مقابل نفوذ اب و ذرات ریز مقاوم است. (برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این استاندارد این مطلب را بخوانید)

دوربین های Weatherproof را میتوانید به راحتی با فشار اب بشویید. البته این در صورتی است که قیمت ورودی کابل دوربین را به وسیله یک عایق از قبل پوشانده باشید. (این قسمت در زمان نصب دوربین معمولا توسط دیوار بسته می شود)


مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید