خدمات و تعمیر دوربین مداربسته

ارائه خدمات به مشتریان بخشی از وظایف ماست. از طریق ارائه خدمات مناسب به مشتریان شرکت ما یک فعالیت بلند مدت با مشتریان را تضمین می کند.

تعمیر-دوربین-مداربسته,تعمیرات دوربین مداربسته,تعمیرات دوربین مداربسته
ارائه خدمات به مشتریان یکی از وظایف اصلی این شرکت است. فعالیت های مرتبط با خدمات و تعمیرات این شرکت عبارتند از:

فعالیت های مرتبط با خدمات و تعمیرات

  • تعمیرات تجهیزات مداربسته
  • ارائه سرویس و خدمات مرتبط با سیستم های مداربسته
  • باز کردن و تنظیف دوره ای تجهیزات مداربسته
  • ارائه بازرسی دوره ای سیستم مداربسته
  • ارائه گارانتی تجهیزات مداربسته
  • آموزش پرسنل مسئول سیستم مداربسته

اولویت های ارائه خدمات

تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات و سرویس با اولویت مشتریان خود شرکت صورت می گیرد و در رابطه با مشتریان دیگر شرکت ها انجام خدمات تنها پس از تائید پروژه و هماهنگی کامل با مسئولین شرکت صورت خواهد گرفت.



چطور خودم مشکل سیستم مداربسته را حل کنم؟

در صورتی که میخواهید خودتان مشکل سیستم مداربسته خود را عیب یابی کنید در ادامه به برخی مشکلات رایج در سیستم مداربسته اشاره می کنیم:

قطع دوربین مداربسته

قطع دوربین مداربسته می تواند به یکی از دلایل زیر باشد:

  • قطع تغذیه دوربین: این مشکل به علت خرابی منبع تغذیه یا قطع سیم برق دوربین پیش خواهد آمد. برای اطلاع از قطعی برق دوربین می توانید با ولت متر تغذیه دوربین را چک کنید.
  • قطع کابل تصویر دوربین: این مشکل به علت قطع کابل تصویر دوربین یا قوی نبودن اتصالات BNC یا شبکه اتفاق می افتد. برای چک کردن این مشکل یک سر از کابل را اتصال کوتاه کرده و سر دیگر را با اهم متر چک کنید.
  • خرابی دوربین: خرابی دوربین میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد. توصیه می شود در صورتی که مشکل از دوربین بود آن را به گارانتی ارسال نمایید.

عدم ضبط تصاویر
مشکل عدم ضبط تصاویر نیز یک مشکل بسیار رایج در دستگاه های ضبط مداربسته است. این مشکل معمولا به علت خرابی هارد دیسک دستگاه است. در صورتی که پس از تعمیر هارد دیسک مجددا خراب شد بهتر است دستگاه ضبط را نیز بررسی کنید یا به گارانتی ارسال کنید.

لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (11)
  • رضا زمانی:

    با سلام، ممنون از سایت خوبتون. در صورت امکان لیست قیمت دوربین ها رو در سایت قرار بدید.

    ثبت شده در 1393/07/30
    • پاسخ علی شهدوست

      متاسفانه امکان قرار دادن لیست قیمت محصولات با توجه به اصول فروش شرکت وجود ندارد. در صورتی که نیاز به لیست قیمت همکار محصولات دارید باید اطلاعات کامل خود را برای ما ایمیل کنید و یا با شماره های شرکت تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید.

      ثبت شده در 1393/08/11
  • amir ali:

    ممنون از شما اما یه سوال از خدمت شما داشتم و میخواستم ببینم که دوربین های سامسونگ رو هم شما تعمییر دارید ؟ اگه دارید ساعت کار گارانتی رو بگید که خدمت شما برسم

    ثبت شده در 1393/07/30
    • پاسخ علی شهدوست

      در حال حاضر خدمات پس از فروش ما تنها محدود به محصولات گارانتی شده توسط داده پردازان پارسی می باشد. البته محصولات مداربسته سامسونگ در ایران دارای نمایندگی هستند. برای تعمیر تجهیزات می توانید از این شرکت کمک بگیرید.

      ثبت شده در 1393/08/11
  • حسن مریخی :

    با سلام متشکرم استفتاده کرد م مطالب خوبی بود

    ثبت شده در 1393/09/16
  • منصور طباطبایی:

    با سلام، ممنون از سایت خوبتون. در صورت امکان لیست قیمت دوربین ها روبرام ایمیل کنید با تقدیر و تشکر

    ثبت شده در 1393/09/25
  • cooper.store:

    با سلام و احترام جناب آقای شهردوست یک راهنمایی از حضرتعالی داشتم جهت فلش کردن DVR یا رفع فراموشی پسورد چه مراحلی دارد

    ثبت شده در 1393/11/03
    • پاسخ علی شهدوست

      روش های ریست کردن پسوورد دستگاه های DVR برای هر برند متفاوت است. بنابراین روش معین و ثابتی برای همه برندها وجود ندارد.

      ثبت شده در 1393/11/03
  • امین:

    سلام.1 د ی وی آر 4 هایک نصب کردم.بعد از مدتی دستگاه هارد نمیشناسه به نمایندگی تماس گرفتم گفت هارد عوض کنید که الان seagate روش هست اما بازم همان مشکل وجود داره و بعد از مدتی هارد نمیشناسه لطفا منو راهنمایی کنید. با تشکر.

    ثبت شده در 1394/03/05
    • پاسخ سید مصطفی ترابی

      سلام با تشکر از اطلاعات خوبتون 1 سوال داشتم... -با وجود اینکه اکثر اماکن حتی مغازه های لبنیاتی مجهز به این سیستم شده اند آیا هنوز بازار کار دارد؟

      ثبت شده در 1395/01/22
  • حسن صیادی:

    با سلام و خسته نباشید خدمت اعضای تیم لاک21 و سایت فعال و خوبتون ی راهنمایی کنید تقاضامندم کمکم کنین در یک پروژه 5 دوربین شبکه داریم که فاصله قرار گیری دوتا از دوربین ها از nvr تقریبا 130 متر و در محیط آزاد است قصد دارم با لوله پلی اتیلن 5 لایه و کابل SFTP این دو دوربین را کابل کشی کنم آیا این کارم صحیح است؟ آیا باید از باکس دوربین استفاده کنم یا خیر و آیا باید سوئیچ بکار ببرم چرا که nvr تا 100 متر بیشتر ساپورت نمی کند؟ امکانش هست اطلاعات بیشتری توی این کار بهم بدین ممنون از سایت خوب و به روزتون منون میشم لطف کنید راهنمائیم کنین

    ثبت شده در 1394/09/28
  • مجمداسمعیل بادامچی وایقان:

    سلام ضمن تشکروقبولی عبادت محدوده ومحل نصب دوربین مورد تقاضا به شعاع تقریبا 100متر میباشد در انتخاب نوع دوربین مانده ایم درنظراست با حداقل قیمت با حداکثرکیفیت داشته باشیم (تعداد دوربین مورد نیاز8عدد )

    ثبت شده در 1395/04/05
  • Mohsen Atashpanjeh:

    باسلام جناب مهندس دست تون دردنکنه... خدا خیرتون بده... عالی بود و حرفه ای عمل کردبن کاش کاش من زودتر باهاتون اشنامیشدم... موفق وپیروز باشید.... ولی خواهشمندم که... 1سایت بسیارحرفه ای تررر بروز بشه وتمامی اطلاعات این زمینه تکمیل تررر بشه تاخیلی خواموزتر وپر بهره تر بشه...عالی تر بشه... 2بروزرسانی هارو بفهمیم کجا چی اضافه شده و بریم استفاده کنیم...راحتی ما ودسترسی سریع... 3سایر زمینه های تاسیسات و تجهیزات پیشرفته روکه امروزه رایج هم بما برسونین حتی اگر باعث سختی کارشما بشه خداحتما جواب میده و دعای سلامتی موفقیت ما حتما شامل شما میشه چون کارشما شاید خیلی بشماسود نرسونه ولی برای ماخیلی مهم ومیتونه به زندگی خیلی ها جان تازه ای بده و جوانی رو نجات بده.... 4باتبادل هایی هم که اینده باشما خواهم داشت جبران میکنم حتما و برنامه های خیلی خوبی دارم که خدمت شما اعلام میکنم... 5خواهشمندم هرچه میتونین مثبت دوستانه سازنده نصیحت های بنده حقیر رو بخونین و کمی تفکر و اینده ی بزرگ وانسانی وشرافتمندانه خودتون رو در ذهن ما جاودانه افتخارامیز حک کنین تا توسعه بسیار مدرن ذهن جوانان مملکت و بازار و اقتصادشون و حتی گسترش فرهنگ و کاربرد این همه همه تجهیزات بسیارخوب و متنوع تاسیسات پیشرفته رایج تر بشه.... انشالله واقعا از ته دل براتون ارزوی موفقیت دارم و ایده های خودمو هم عرض میکنم خدمتتون... روز خوش بزرگ و ماندگار باشید... انشالله

    ثبت شده در 1395/11/17
  • milad:

    با سلام من چهار دوربین دو مگا پیکسل لنز 3 برد سونی دارم مشکلشون اینه از تغذیه مسیر منفی و مثبتش برعکس زده شده و دیگه کار نمیکنن ایا راهی هست تعمیر شه؟

    ثبت شده در 1395/12/03
  • محسن بگ زاده:

    سلام مهندس حالتون خوبه میشه شماروتلفن همراهتونو داشته باشم بزنگم باهاتون مشورت کنم راجب کار.اگه میشه شمارتونو ایمیل کنید ممنونم

    ثبت شده در 1396/03/03
 
نظر خود را ثبت کنید