دریافت نمایندگی دوربین مداربسته

بسیاری از فروشندگان و فعالین در زمینه دوربین های مداربسته به دنبال دریافت نمایندگی هستند. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که گرفتن نمایندگی چه منافع و تعهداتی برای ایجاد می کند یا چطور می توان نمایندگی فروش و نصب دوربین مداربسته دریافت کرد. در این مطلب اطلاعاتی را در این رابطه در اختیار شما می گذاریم.

نمایندگی-دوربین-مداربسته,نمایندگی دوربین مداربسته,نمایندگی دوربین مداربسته
بسیاری از فروشندگان و فعالین در زمینه دوربین های مداربسته به دنبال دریافت نمایندگی هستند. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که گرفتن نمایندگی چه منافع و تعهداتی برای ایجاد می کند یا چطور می توان نمایندگی فروش و نصب دوربین مداربسته دریافت کرد. در این مطلب اطلاعاتی را در این رابطه در اختیار شما می گذاریم.

تفاوت نمایندگی با فروشنده عادی در چیست؟

به طور ساده نمایندگان در قبال دادن تعهداتی به شرکت پخش کننده میتوانند از منافع بیشتری در فروش بهره مند شوند. در ضمن شرکت پخش کننده نیز متعهد می شود که حاشیه امن و مناسب را برای نماینده خود فراهم کند.


برای افرادی که به صورت دائمی در حرفه فروشندگی فعال هستند گرفتن نمایندگی بسیار توجیه پذیر تر است. اما در صورتی که به صورت موقت یا دوره ای در یک زمینه فعالیت می کنید گرفتن نمایندگی برای شما امکان پذیر نخواهد بود.

تعهدات نماینده چیست؟

تعهدات نمایندگی ها با توجه به نوع قرارداد تنظیم شده میتواند متفاوت باشد. قراردادهای نمایندگی عموما طوری تنظیم می شوند که یک تعادل بین تعهدات نماینده و پخش کننده وجود داشته باشد. برخی از رایج ترین تعهدات نماینده در قراردادهای نمایندگی دروبین مداربسته عبارتند از:


بزرگترین تعهد نماینده فروش محصولات شرکت پخش کننده تا سقفی خاص است. در صورتی که نماینده نتواند سقف فروش خود را پر کند معمولا مطابق قرارداد، نمایندگی او اخذ خواهد شد.


تعهد دیگر نماینده فروش محصولات تنها در حوزه جغرافیایی خاص خود است. در صورتی که مشتری یا خریداری خارج از حوزه فعالیت این نماینده به او مراجعه کند باید مطابق با قرارداد و شرایط شرکت پخش کننده رفتار کند.

تعهدات پخش کننده چیست؟

تعهدات پخش کننده نیز با توجه قرار داد میتوانند متفاوت باشند اما برخی از رایجترین آنها عبارتند از:

پخش کننده متعهد می گردد محصولات خود را در حوزه جغرافیایی نماینده به هیچ مشتری دیگری نفروشد.

پخش کننده متعهد می گردد تعمیرات و خدمات پس از فروش برای کلیه تجهیزات پخش شده را برعهده بگیرد.

پخش کننده برای نمایندگان خود با توجه به میزان کارکرد انها در ماه اعتبار مالی در نظر می گیرد تا بتوانند به صورت مدت دار محصولات پخش کننده را دریفات کنند.

چطور از شما نمایندگی دریافت کنیم؟

برای دریافت لیست قیمت می توانید از دو روش اقدام کنید:

دریافت الکترونیکی

برای دریافت نمایندگی فروش محصولات مداربسته در شهر یا استان خود اطلاعات را به صورت زیر به ادرس ایمیل tartandezh@gmail.com ارسال کنید.


  • نام و نام خانوادگی:
  • شماره تلفن همراه و ثابت:
  • آدرس دقیق:
  • موقعیت فعالیت جغرافیایی:
  • آدرس ایمیل رسمی:
  • آدرس وبسایت:
  • زمینه فعالیت فعلی: (شامل: نصب، پخش و فروش، تعمیرات و یا زمینه های فعالیت دیگر)


مطالب مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (5)
  • محمد موسوی:

    درخواست نمایندگی../من به تازگی درمرکز شهرستان بجنورد فروشگاه لوازم حفاظتی ( دوربین...دربهای کنترلی.اعلان حریق.... )راه اندازی کردن.ولی قبلاً درتهران پیمانکار برق ساختمان واجرای سیستمهای امنیتی بودم .

    ثبت شده در 1394/09/30
    • پاسخ فاطمه

      سلام.. وقتتون بخیر.. من میخوام نمایندگی دوربینهای مداربسته رو بگیرم، میشه لطفا شرایطشو ایمیل کنید.. ممنون میشم

      ثبت شده در 1396/07/23
  • عباس:

    سلام بنده ازشما درخواست نمایندگی دارم لطفا شرایطشو برام ایمیل فرمایید ممنون میشم

    ثبت شده در 1395/01/30
  • میلاد ویسکرمی:

    سلام خسته نباشید بنده تو یکی از شهرهای استان لرستان برای اخذ نمایندگی چه چیزهایی نیاز دارن ممنونم برام ایمیل کنید

    ثبت شده در 1395/04/15
  • رضا:

    با عرض سلام من میخوام یه دفتر فروش و خدمات سیستم‌های مدار بسته بذارم ممنون میشم اگه در خصوص بازار فروش و یا میزان درآمد این کار و اینکه چه مقدار سرمایه اولیه میخواد برای تاسیس همچین کاری.با سپاس

    ثبت شده در 1395/07/23
  • ثنا:

    سلام خسته نباشید در خواست گرفتن نمایندگی پخش و توزیع دوربین های مدار بسته رو دارم در استان کرمانشاه لطفا شرایط رو واسم ایمیل کنین .ممنون.

    ثبت شده در 1396/10/20
 
نظر خود را ثبت کنید