معرفی دوربین مداربسته سامسونگ (Samsung Techwin)

در این مطلب به معرفی برند سامسونگ می پردازیم و سوالات پیرامون این برند را پاسخ می دهیم...

لوگوی_سامسونگ_Samsung,دوربین مداربسته سامسونگ,برند دوربین مداربسته,لوگوی شرکت سامسونگ

سامسونگ در زمینه دوربین های مداربسته چقدر معتبر است؟

بیشتر شرکتهای بزرگی که تجهیزات الکتریکی و لوازم خانگی تولید می کنند به نوعی در زمینه تولید تجیهیزات مداربسته نیز وارد شده اند اما با اطمینان می توان گفت هیچ یک از آنها در این زمینه به اندازه سامسونگ موفق نبوده اند. این شرکت در سال 2013 نهمین تولید کننده بزرگ تجهیزات حفاظتی در جهان بود و از اعتبار و شهرت بسیار خوبی در این زمینه برخوردار است.

محصولات سامسونگ شامل چه تجهیزاتی می شوند؟

بازه محصولات شرکت سامسونگ تکوین بسیار وسیع است. در زمینه دوربین های مدار بسته این شرکت تولیداتی شامل تجهیزات انالوگ و شبکه دارد. میتوان گفت سامسونگ از جمله شرکتهایی است که تقریبا تمامی محصولات مرتبط با انواع سیستم های مداربسته را تولید می کند.

محصولات سامسونگ تکوین ساخت چه کشوری است؟

دفتر مرکزی این شرکت در کره قرار دارد اما کارخانه های تولیدی انها در سراسر جهان به ویژه چین وجود دارند. باید بدانید که محصولات سامسونگ بدون توجه به اینکه در چه کشوری تولید شده اند عموما از استانداردها و کیفیت مشابهی برخوردارند. البته این تنها در صورتی است که محصول دریافتی شما واقعا ساخت این شرکت باشد.

آیا محصولات سامسونگ در ایران قابل دسترسی است؟

بله. سامسونگ به علت شهرت بسیار خوب در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی از محبوبیت بسیار بالایی در بازار ایران برخوردار است. بسیاری از مشتریان حتی فکر میکنند سامسونگ معتبرترین برند دوربین های مداربسته موجود در ایران است.

محصولات سامسونگ از نظر رنج قیمت در چه سطحی هستند؟

در زمینه تجهیزات انالوگ سامسونگ در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار از قیمت بالاتری برخوردار است و در دوربین های انالوگ در برندهای قیمت بالای بازار قرار میگیرد. اما در زمینه تجیهزات شبکه این برند دربین برندهایی با قیمت متوسط به بالا محسوب می شود و برندهایی با قیمت و کیفیت بالاتر نیز در بازار وجود دارد.

آیا محصولات تقلبی سامسونگ در بازار موجود است؟

متاسفانه بله، محصولات تقلبی سامسونگ نیز در بازار موجود هستند البته تشخیص این تجهیزات برای افراد حرفه ای کار سختی نیست. مشتریان عادی نیز از طریق چک کردن شماره سریال تجهیزات میتوانند از اصلی بودن آنها اطمینان حاصل کنند.


مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید