معرفی دوربین مداربسته اکسیس (Axis)

در این مطلب به معرفی برند اکسیز می پردازیم و سوالات پیرامون این برند را پاسخ می دهیم...

لوگوی-اکسیز-Axis,دوربین مداربسته  اکسیز,دوربین مداربسته شکبه,لوگوی شرکت تولید دوربین مداربسته شبکه اکسیز سوئد

اکسیس چقدر معتبر است؟

در رابطه با اکسیس میتوان با اطمینان گفت که این برند، برندی کاملا معتبر است. از نظر بسیاری از فعالان در زمینه سیستم های امنیتی چه در ایران و چه خارج از ایران اکسیس معتبرترین تولید کننده تجهیزات مداربسته جهان است.

محصولات اکسیس شامل چه تجهیزاتی می شوند؟

اکسیس اولین تولید کننده دوربین های مدار بسته شبکه در جهان است. بازه محصولات این شرکت بیشتر شامل دوربین های مداربسته شبکه، نرم افزارهای نظارت تصویری و تجهیزات جانبی مرتبط با سیستم های مداربسته شبکه و محصولات کنترل دسترسی است.

اکسیس ساخت چه کشوری است؟

محصولات اکسیس در کشور سوئد تولید می شوند. از نظر تکونولوژی و ساخت میتوان گفت هیچ شرکتی هنوز نتوانسته است با محصولات اکسیس رقابت کند.

ایا محصولات اکسیس در ایران قابل تهیه هستند؟

بله. چند شرکت در زمینه واردات این محصولات فعال هستند و محصولات این شرکت را می توانید از ما تهیه کنید. البته بازه محصولات این شرکت به علت تخصصی و حرفه بودن آنها شاید محدودتر از محصولات بسیاری از شرکتهای دیگر باشد.

محصولات اکسیس از نظر رنج قیمت در چه سطحی قرار دارند؟

محصولات این شرکت از نظر قیمت در بالاترین رنج قیمت های محصولات موجود در ایران است. به همین دلیل استفاده از این محصولات به مشتریانی که در پی کم کردن هزینه های تجیهزات خود هستند توصیه نمی شود.

آیا قیمت محصولات اکسیس را میتوان با دیگر برندهای موجود در بازار مقایسه کرد؟

به طور کلی امکان مقایسه محصولات اکسیس از نظر قیمت با دیگر محصولات مداربسته وجود ندارد. تجهیزات این شرکت با توجه به شبکه بودن به طور کلی از تجیهزات انالوگ قیمت تر است. اما در مقایسه با دیگر محصولات شبکه نیز از رنج قیمت بالاتری برخوردار است. استفاده از اکسیس معمولا در پروژه هایی صورت می گیرد که به بالاترین کیفیت محصولات مداربسته نیاز دارند.


مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (2)
  • فرزاد جعفری:

    سپاس از شما همکار گرامی

    ثبت شده در 1393/09/25
  • علیرضا:

    با سلام خدمت دوست گرانقدر جناب آقای شهدوست علیرضا دارای مدرک کاردان مکا نیک هستم و علاقه خاصی به سیستم نظارت تصویری در حیطه دوربین های مداربسته دارم لطفا راهنمایی فرمایید جهت ارتقاع علمی در خصوص علم به سیستم مداربسته چه دوره هایی آموزش ببینم ضمناً در دوره های ICDL ومهندسی شبکه در حال آموزش یاد گیری می باشم. باتشکر

    ثبت شده در 1394/08/16
 
نظر خود را ثبت کنید