راهنمای خرید دوربین مداربسته

خرید دوربین با توجه به بازار چند بعدی آن کاری ساده نیست. در زمان انتخاب دوربین مداربسته بسته باید نکات مختلفی را مد نظر قرار داد. در این راهنمای سعی میکنیم در این رابطه به شما اطلاعات مناسبی ارائه کنیم

علامت_سوال,آموزش دوربین مداربسته,خرید دوربین مداربسته,فروش دوربین مداربسته,علامت سوال
خرید دوربین با توجه به بازار چند بعدی آن کاری ساده نیست. در زمان انتخاب دوربین مداربسته بسته باید نکات مختلفی را مد نظر قرار داد. در این راهنمای سعی میکنیم در این رابطه به شما اطلاعات مناسبی ارائه کنیم

انتخاب نوع سیستم

سیستم های مداربسته به دو طیف کاملا مجزا تقسیم می شوند: 1 – سیستم انالوگ 2- سیستم شبکه

سیستم انالوگ نسل قدیمی تر از سیستم های مداربسته است و ساده و ارزان قیمت تمام میشود. در سیستم انالوگ کیفیت و رزولوشن تصویر شما به شدت محدود است. در صورتی که به دنبال یک سیستم مداربسته غیر حرفه ای و ارزان هستید این سیستم را انتخاب کنید.


سیستم شبکه نسل جدید سیستم های مداربسته است و حرفه و گران قیمت است. در سیستم شبکه کیفیت تصویر به مراتب بالاتر قابل دسترسی است اما هزینه ها و پیچیدگی های ان نیز بیشتر است. در صورتی که به دنبال نصب یک سیستم حرفه ای و با کیفیت هستید این سیستم را انتخاب کنید.


(برای اطلاع از تفاوت های سیستم های آنالوگ و شبکه این مطلب را بخوانید)

انتخاب برند تجهیزات

برندهای بسیار متفاوتی در بازار دوربین های مداربسته قابل دسترسی هستند. سعی کنید در زمان انتخاب برند از برندهایی استفاده کنید که در بین برندهای بزرگ بین المللی هستند. در این لیست می توانید 50برند بزرگ تولید کننده تجهیزات حفاظتی جهان را میتوانید ببینید. توجه داشته باشید که خیلی از برندهای معتبر در این لیست وجود ندارند. در صورتی که در انتخاب برند تردید داشتید می توانید به صورت رایگان از مشاوره ما بهره مند شوید.
(راهنمای کامل انتخاب برند دوربین مداربسته را در این مطلب بخوانید)

انتخاب نوع دوربین

انتخاب نوع دوربین نیاز به اطلاع از شرایط محیط و میزان محدودیت های مالی شما خواهد داشت. باید بدانید همیشه انتخاب گران قیمت ترین دوربین درست نیست. باید انتخاب دوربین به نحوی صورت گیرد که با حداقل هزینه با کیفیت ترین سیستم برای شما انتخاب شود.


در مطالب زیر خواهید توانست اطلاعاتی را در رابطه با نصب دوربین مداربسته در محیطهای مختلف بخوانید:

مشاوره تلفنی

در صورت نیاز به مشاوره تلفنی نیز می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و به صورت رایگان از خدمات مشاوره ما برخوردار شوید.

مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید